قوانین و مقررات:
«توافقات مشترک ما با مشتریان در مورد استفاده از فروشگاه اینترنتی (هانیما) »
دوست عزیز و گرامی : از این که فروشگاه خرید آنلاین (هانیما ) را انتخاب کردهاید از شما سپاسگزاریم .
به منظور ارتباط بهتر لازم است به یک سری ضوابط مربوط به خریدهای اینترنتی و قواعد سایت اشاره نمایم . امیدواریم این توافق مشترک در مورد دادوستد الکترونیکی موجب اطمینان خاطر و رضایت شما و ما گردد. لذا خواهشمندیم موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاری (هانیما) مورد ملاحظه قرار بدهید و پس برای ثبت سفارش اقدام نمایید .
بدیهی است ثبت سفارش از سوی شما کاربر محترم به معنی آگاه بودن و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین و مقررات می باشد.
قوانین عمومی :
فروشگاه اینترنتی ( هانیما ) مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد. بدین لحاظ کاربران محترم ضمن اطمینان از صحت و اعتبار معاملات متقابلاً موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر خواهند بود تا خرید و فروش موفق را به همراه یکدیگر تجربه نمایم .
قوانین ثبت سفارش:
از آنجا که از سرویس ها و خدمات فروشگاه (هانیما ) الکترونیکی سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی به درخواست شما پاسخ می دهیم می بایست آدرس ایمیل و تلفنی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند حتما رسمی و مورد تایید مشتری در دسترس غیر راکد و پر کاربرد ترین آدرس وی باشد . مشتری می تواند درصورت هرگونه تغییر در آدرس پروفایل خود را به روز رسانی نماید .
لازم است تا مشتریان محترم در هنگام سفارش اجناس منتخب خود فرم مربوطه را به طور صحیح و کامل تکمیل نمایند در غیر این صورت ما ناگزیر خواهیم بود برای اطمینان از واقعی و قطعی بودن سفارش توسط مشتریان ما اطلاعات درست را مجددا" درخواست کنیم . توجه داشته باشید که مسئولیت تایید صحت هر نوع آدرس پستی ایمیل و شماره تماس همراه و ثابتی که توسط مشتری ثبت می شود به عهده کاربر یا خود مشتری بوده و لذا درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست توسط کاربر سفارش وی قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . با این وجود کاربر می تواند نام آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت مرسوله در بخش سفارش وارد نماید و در صورتی که مبلغ کالای درخواستی از پیش پرداخت شده باشد تحویل گیرنده سفارش با نشان دادن کارت شناسایی می تواند کالا را دریافت نماید .
مشتریان محترم (هانیما ) شما می توانند در ( 24 ساعت شبانه روز ) و (7 روز هفته) می توانید سفارش خود را ثبت کنید . اما برای ارسال ( سه تا ده ) روز کاری زمان می برد تا محموله ها به واحد ارسال تحویل داده می شود ، برای ارسال محموله ها با پست سفارشی تلاش میکنیم کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای غیر کاری را در اولین روز پس از تعطیلات پردازش نماییم .
پس از ثبت سفارش در سایت (هانیما ) کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل برای مشتری ارسال می گردد و کالا در صف پردازش قرار می گیرد. (هانیما ) در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده ، همواره تلاش می کند تا نهایت دقت را انجام دهد با این وجود در صورتی که موجودی محصولی در (هانیما ) به اتمام برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش حق لغو آن سفارش برای (هانیما) محفوظ می باشد . در چنین شرایطی مشتری می تواند به جای کالای غیر موجود ، محصول دیگری را جایگزین نماید و یا درخواست مسترد کردن وجه پرداختی را بدهد .
درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی لازم است هنگام ثبت سفارش به درج مشخصات حقوقی توجه کافی داشته باشند ، چرا که با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ وجه امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از شخص حقیقی صادر شده به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین مشتریان اگر نیاز دارند که فاکتور به نام شخص حقوقی برای آنها صادر گردد، لازم است هنگام ثبت سفارش خود ،گزینه ( تکمیل اطلاعات حقوقی ) را انتخاب نموده و برای خرید های سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام به وارد کردن مشخصات سازمان مورد نظر خود نمایند .
توجه داشته باشند که در فاکتور صادر شده صرفا" آدرسی درج می شود که خریدار محترم به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت و یا انتخاب می کند بدین لحاظ مشتریان عزیز هنگام ثبت سفارش نسبت به این مسایل دقت لازم را داشته باشند که پس از پردازش و تایید سفارش تغییر آدرس درج شده روی فاکتور به هیچ وجه ممکن نمی باشد .
قوانین پردازش کالا :
هانیما یک وب سایت است که محصولات تولیدی خود و دیگر همکاران را در این فروشگاه اینترنتی جهت حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از مصرف کننده کالا را به قیمت مناسب به دست مشتریان برساند ، لذا سفارش یک کالا به تعداد بالا ، لازم است مشتری عزیز مورد درخواستی ( نام کالا و تعداد ) را جهت هماهنگی در واتس اپ با شماره 09125373920 پیام داده تا همکاران ما با ایشان تماس بگیرند .
درصورتیکه مشکلاتی از قبیل اتمام موجودی کالا یا انصراف قبل از پردازش نهایی در سبد خرید مشتریان عزیز رخ بدهد ، (هانیما) مبلغ پرداخت شده را طی ( 24الی 48) ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد نمود .
چنانچه (هانیما) نسبت به توقف سفارش گیری جدید کالایی اقدام نموده و فروش خود را متوقف کند تمامی سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری پردازش و ارسال خواهد شد . با این حال ، بنا به شرایط بازار حق قطع فروش تمام و یا قسمتی از محصولات یک دسته به هر دلیلی از جمله اتمام موجودی یک کالا برای (هانیما) محفوظ است و اطلاع رسانی قبلی در این مورد ممکن نمی باشد .
درصورتیکه قیمت کالایی از سوی سایت هانیما اشتباه درج گردد سایت هانیما ضمن تصحیح مجدد قیمت ها ، حق کنسل کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری را برای خود محفوظ می دارد لذا مشتری با ورود به سایت (هانیما) می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت .بدیهی است (هانیما )در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلا م شده توسط مشتری واریز خواهد نمود.
مشتریان عزیز و محترم : توجه داشته باشند که صرفا" افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو محصول مورد نظر نبوده و هیچ گونه حقی را برای آنان ایجاد نمی کند . بنابراین به مشتریانی که تصمیم دارند کالایی را به صورت قطعی خریداری نمایند توصیه می شود که آن را در سبد خود رها نکرده و بلافاصله سفارش خود را نهایی نمایند تا با اتمام موجودی کالا یا تغییر قیمت محصولات مواجه نشوند ، به ویژه در مورد کالاهایی که با تخفیف شگفت انگیز ارائه میشوند و عموما دارای محدودیت تعداد هستند ، مشتریان می بایست سریع تر اقدام به نهایی کردن خرید خود نمایند . مشتریان عزیز : تنها زمانی یک سفارش نهایی قلمداد می شود که کاربران ( کد سبد خرید سفارش خود را دریافت نموده و مبلغ فاکتور را پرداخت ) کرده باشند .
بدین ترتیب ( هانیما ) هیچ گونه تعهدی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شدهاند را ندارد . همچنین ( هانیما ) بنا به نوسانات بازار می تواند تا بیش از ثبت نهایی هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت را روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد .
مشتریان محترم : در مورد کالاهای تخفیف دار توجه داشته باشند که پس از نهایی شدن سفارش ، دیگر مشتری نمی تواند درخواست هرگونه تغییر از جمله تعویض کالا را بنماید ، لذا هرگونه تغییر موجب ابطال کد تخفیف خواهد شد و مبلغ پرداختی نیز قابل برگشت نمیباشد.
قوانین ارسال کالا :
(هانیما) با بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات خود تلاش می کند تا کلیه سفارش ها سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان محترم در سراسر کشور برسد بدین منظور تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر را به انتخاب کاربر واگذار کرده است. پس از انتخاب باربری ، بارنامه مرسوله در سبد خرید درج شده و از طریق پیامک نیز به مشتری اطلاع رسانی می شود ، لذا درصورت بروز هرگونه حادثه به هنگام حمل و تحویل ، شرکت حمل و نقل مسئول می باشد. با این وجود (هانیما)در راستای احترام به حقوق مصرف کننده، تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند .
درصورت تحویل کالای آسیب دیده به شرکت های حمل و نقل توسط ( هانیما ) مشتری باید بلافاصله پس از دریافت سفارش به واحد پشتیبانی فروش ( هانیما ) اطلاع داده و در عرض 24 ساعت کاری بعد از تحویل سفارش ، کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات وسیله و فاکتور آن آدرسی که واحد پشتبانی اعلام می کند ارسال نماید . ( شرط تضمین سلامت فیزیکی ، اطلاع رسانی فوری بعد از تحویل کالا می باشد )
هانیما از تحویل سفارش در اماکن عمومی مانند : کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل ، و موارد مشابه معذور می باشد . بدین جهت لازم است مشتریان گرامی آدرس را دقیق و قابل استناد با کد پستی قید نمایند .
((فروشگاه (هانیما ) با استفاده از سریع ترین روش ممکن ارسال کالا در ایران را ارسال مینماید .))
شرایط فورس ماژور برای ارسال کالا :
در شرایط فورس ماژور مانند سیل ، زلزله ، و شیوع بیماری های واگیر دار خاص و سایر شرایط بحرانی کشور که خارج از کنترل فروشگاه (هانیما ) می باشد ممکن است کالا با تاخیر توسط شرکت حمل و نقل تحویل داده شوند که این شرایط متوجه فروشگاه (هانیما ) نخواهد بود و مسئولیت این تاخیر با شرکت حمل کننده کالا می باشد .
در پایان ، ضمن تشکر از صبر و بردباری شما ، لازم است اعلام نماییم .
(هانیما) خود را ملزم به رعایت حریم شخصی تمام کاربران می داند ، بدین منظور درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید .
لازم به ذکر است درصورتیکه در قوانین ، رویه ها و سرویس های (هانیما) تغییرات ایجاد شود ، ما در همین صفحه آن را منتشر و به روز رسانی می کنیم . در این صورت استمرار همکاری ما با شما و ادامه خرید به معنی پذیرش تغییرات جدید می باشد .
تمامی شرایط و قوانین مندرج در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه شرایط خاص توسط قوه قهریه ، (هانیما ) هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد .
تلفن پشتیبانی : 02133193385 - 09125373920